Svårt fall

Jag behöver verkligen köpa glöggmuggar. Eller behöver o behöver, jag vill verkligen ha, för jag inte äger några. Så ja, man skulle ju kunna säga att jag behöver :P Låter bättre så. Har hittat ett par fina på åhlens som jag gillar men de är utan öra och det tycker jag är dumt, för då bränner man bara fingrarna! Typiskt, annars hade de vart perfekta, med tillhörande fat och allting. Men med lite eftertanke får de faktiskt gå bort.

Självklart har jag en annan plan. Nämnligen dessa supersöta från Rörstrand (på bilden nedan). Tycker det kan vara kul ibland att köpa saker med kända märken, även om ingen annan ser att de är från Rörstrand så finns det ändå en tjusning med att ha dom och veta det själv faktiskt :P Men med märket kommer man även upp sig i prisklass. Ca 400 kronor för 8 stycken glöggmuggar, exlusive russin och mandelskålar, som man använder ca 2 veckor per år känns ju lite saftigt. Men de skulle kunna vara värd det! Slår man ut det på hur många veckor i livet jag kommer att använda dem blir det ju inte så farligt.. Grejen är att jag tametusan inte har 400 kronor till övers såhär i juletid, precis då jag behöver dem som mest! Svårt fall, doktorn grät. Men visst är de fina? :)



Jag är ledig imorgon och det känns som om jag har 1000 saker att göra! Men får jag lite tid över ska jag bannemig gå till Ekmans, finns kopparna kvar är det ödet och då ska jag ta mig råd. Vilken dålig ursäkt för att få shoppa, haha.<br>Som sagt, ledig imorgon. Enda dagen innan julafton som jag är ledig så det finns en hel del att stå i om man säger så! Lika bra jag börjar redan nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0