Nostalgi

Det var inte apelsinerna utan en riktigt förkylning. Jävla skit måste jag få säga. Jag orkar inte bli sjuk, så jag hoppas det går över! Har proppat i mig c-vitamin hela dagen!
Just kommit hem från jobbet, full fart idag och det är ju superkul!

Igår hämtade moster Lisa, Conny och Oliver upp mig efter jobbet och vi åkte till mamma och pappa, moster Lillevi och Amanda kom oxå! Vi åkte till Knåda på lite julmys, shoppade i supermysiga Blommsterboden och myste på Knåda sport. Det är verkligen en nostalgitripp att åka dit tycker jag, så sällan som man är där! Stället har precis samma charm och doft som när man var liten :) Det bjöds på grillad korv och såklart Arbrå pepparkakor, som är de godaste pepparkakorna som finns! Jag ville ha en knallrosa Knådasport mössa men glömde helt bort att köpa det, perfekt att ha när man är ute och går så man syns :P När vi kom hem till mamma igen kom Daniel oxå efter hockeyn och vi drack glögg och åt skinkmacka! Mums!

Nu ska hoppa in i duschen och göra mig iordning för lagfest med hockeyn! Visar imorgon  efter jobbet vilket fint fynd jag gjorde på Blommsterboden!

Kommentarer
Skrivet av: mikaela

gud vad jobbigt med förkyldning. :( hoppas du inte blir lika hes som jag var för en vecka sen, ganska många som blir hesa nu när de blir förkylda. proppa i dig mer c-vitamin. ;)

Datum: 2008-12-21 Klockslag: 15:02:21
Bloggadress: http://ingamikaela.blogg.se/
Skrivet av: Amandaa

hahha just de! x] vi glömde bort knådas sport mössan ju! ;O hur virrig får man vara ! Pusss

Datum: 2008-12-22 Klockslag: 17:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0