Måndag

Åkte med Danne och Micke ner till Bollnäs idag så jag fick lite tid på mig på stan innan jag började kl 11. Gick in på banken o tog en kölapp, sedan hann jag springa runt några ärenden innan det var min tur! Har inte velat berätta det men jag har råkat haft sönder mitt snygga halsband jag fick av älsklingen i julklapp, det fastnade i ett bord eller nått på juldan! :( Gissa om jag grät dan efter då jag upptäckte det..haha. Ville inte säga nått förens jag visste att det fanns nått att göra åt det, känns så jobbigt och pinsamt. Men de skickar det till Tyskland och så får vi se om jag får det lagat eller helt ersatt med ett nytt. Så var det med det. Hann även in på Roys och köpa middag till senare, deras tacotallrikar är sjukt goda!

På jobbet var det full fart hela dagen, märks att folk är sugna på nyårsfest! Frågan är bara, vad händer på nyår?? Skulle vara skönt att bara hoppa över skiten, haha. Men det går ju inte, så jag är öppen för allt! Helst av allt skulle jag vilja göra som Mika och Lisa och dra till fjällen, det vore underbart.

Nu ska jag kolla in H&Ms vårkollektion, fast jag har gärna vinter ett bra tag till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0