Körslaget

Bollnäs floppade igår! Fy vad trist att de var så pass dåliga, inte sämst, men jäkligt taskigt låtval! Får verkligen hoppas att kvällens program blir bättre så ska jag banne mig rösta oxå! Vill ju såklart att de ska vara kvar!

Jobbade idag och en ny tröja med lite lös och konstig passform fick följa med hem. Hur skön som helst, och svart såklart. Kanske kommer upp en bild senare om den funkar på bild, skulle tippa på att den gör sig bättre i verkligheten.

Daniel hämtade upp mig vid bussen och vi åkte raka vägen till Micke och Stina på lilla julafton! Oliver var hos sin mamma på julafon så han fick sina paket av oss idag istället. Blev bjudna på potatisgratäng och grillat! Så sjukt gott att jag sitter här med världens magknip nu, åt alldeles för mycket! Känns lyxigt med grillat mitt i vintern :)

Snart börjar Körslaget, ikväll gäller det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0