Knäckkväll

Gjorde äntligen sista dagen innan jul idag på jobbet! En hektisk men rolig dag tycker ja! När jag kom hem lagade vi kebab i pitabröd och sen stängde jag in Daniel i datarummet och slog in alla julklapparna :) Kul!

Brorsan kom och hämtade oss tidigare (eftersom att vår bil är krasslig för D krockade den för några dagar sedan..yada yada) och vi åkte hem till mamma och pappa. Är fortfarande kvar och jag och pappa är mitt upp i knäckbaket sent på dan före dopparedan, precis som det ska vara! Kaos och skratt hemma i stugan och jag har julkännslor i hela kroppen! Love it!

Vi fick förresten julklapp av jobbet idag oxå, nästan så jag inte kan hålla mig från att öppna innan imorgon. Det får kanske bli min morgon julklapp, för längre än det vägrar jag vänta!

Nu ska jag återgå. Lovade ju att visa skorna men det får bli imorgon, jag kanske inviger dem redan då!


Kommentarer
Skrivet av: simone

god jul och hoppas du har en mysig julhelg! :) kramar!

Datum: 2008-12-24 Klockslag: 00:33:16
Bloggadress: http://simonesoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0