God Jul!

Har försökt komma in på bloggen flera gånger idag men har inte lyckats förens nu!

Dagen har ialf vart helt perfekt tycker jag, började med att åka till Edsbyn till Daniels pappa. Vi tog en runda längs långgatan oxå för att kolla läget, är ju så sällan man åker där numera trots att jag inte bor mer än ett par mil ifrån. Skönt att allt är sig likt ialf, för när man ser Mulken stå och röka i en busskur känner man sig lixom som hemma!
Efter besöket hos Stewe stannade vi till en stund i Ovanåker. Kollade på Ronja Rövardotter som gick på tvn, och jag kunde såklart inte slita mig eftersom att det ärligt är en av mina bästa filmer! Haha :)
Åkte hem och gjorde oss iordning, jag och Daniel bytte julklappar. Han fick ett jättefint halsband från Thomas Sabo och jag fick passande nog en berlock till ett halsband från samma märke! Det var en superläcker högklackad sko, fy vad glad jag blev! :) Och så fick jag ett snyggt träningslinne från Röhnisch som jag så gärna velat ha men trodde aldrig att jag skulle få det för han lurade i mig det :P Tusen tack världens bästa älskling!
Vid 4 tiden var det julmat hos fina sväres som stod på shemat, kanongott! Vi myste och delade ut julklappar och även där fick jag fina klappar! Berlocker till mitt pandora armband, supersköna mysbyxor från Nike som jag sitter och myser i nu, snygga tekoppar och ett julte.
Efter några timmar var det dags att dra vidare till nästa stopp, hem till moster Lisa i Bollnäs där hela min tjocka släkt var! Tomten kom såklart och Alfred och Oliver var nippriga som få :) Fick massor av fina julklappar av alla där med, bla supersnygga silverprydnader som jag kan visa kort på sen! En matberedare (kanon bra att ha, har saknat en sån i köket) och en knallrosa Knåda Sport mössa, haha! Resten av kvällen bjöd som vanligt på en massa massa skratt och tok!

Tusen tack för allt och till alla som var med och förgyllde ännu en härlig jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0