Fattar som vanligt nada..

Hej!
Eftersom att det här är mitt första inlägg tänkte jag att jag skulle presentera mig snabbt, ialf försöka. De som följt med mig hit från min gamla blogg vet nog att jag inte är världsbäst på att fatta mig kort :P Men vi gör ett försök ialf!
Jag skriver mest för min egen skull, för att det är roligt att kunna blicka tillbaka på vad man gjort i sina dagar. Som jag nämnt förut i min gamla blogg så finns en hel del godingar redan i min första blogg på Lunar, vissa inlägg är ju bara oslagbara att ha som minneskälla! Lite så är väl det här oxå tänkt, kanske en aning mindre utlämnande än de inlägg som finns sedan jag var 15 år, haha! Även om jag kan, som ni säkert redan märkt, vara bra på att babbla på.. Men kort och gott kommer jag alltså skriva om händelser i vardagen, intressen som mode och inredning osv.
Först måste jag bara lära mig att använda skiten, fattar som vanligt nada i början. Men har vi tur ska detta inlägg alltså publiceras inom bara några sekunder!
Måste såklart avsluta med den stående bloggslängan; ENJOY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0