Middagstipset

Stek en kycklingburgare och krydda med grillkrydda. Burgarna finns att köpa i 10pack djupfryst på Ica, inbillar mig att dom är nyttigare än vanliga? Framförallt godare! Lägg det i en skål av två salladsblad och stoppa i lite vad du vill! Jag hade gul lök, tomat och keso med lite aromat. Vik ihop allt till ett paket, Supergott! Råkade dock häva på en klick dijonsenap oxå och det skulle jag aldrig gjort, riktigt äckligt faktiskt och när jag kom till den tuggan var allt jag kunde tänka på HatOve i Solsidan och när han käkar bebisbajs. Haha!


Kommentarer
Skrivet av: Malin

Kycklingburgare kanske är nyttigare men aromat är definitivt inte nyttigt kan jag säga! Ser dock gott ut :)

Datum: 2012-09-15 Klockslag: 16:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0