Morgonstund har guld i mund

Tröttmössan är fortfarande på trots att jag vart uppe över en timme nu.. Har tänt ljus i lägenheten för att det blir mysigt även om det är skitigt och stökigt här. Men äh, vi flyttar ju snart! Tog på mig filten och satte mig och skrev dagbok när jag vaknade, det är skönt när man sovit dåligt! Riktigt mysigt! Hade tänkt ut och gå men eftersom att det regnar blir jag inne och tömmer en byrå istället, rensning går före allt just nu känna det som! Men ikväll ska jag hinna träna två pass efter jobbet hade jag tänkt ialf :) inte långt kvar till Filippinerna heller ju..!!


Kommentarer
Skrivet av: Stinislinis

Vilket mysigt inlägg :) Länge sen jag hade en sån mysmorgon. Dricka te och bara slappa lite :)

Datum: 2012-10-17 Klockslag: 10:25:31
Bloggadress: http://solenskiner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0