Lägesrapport

Mamma, pappa brorsan och Frida var så snälla och hjälpte oss att flytta i måndagskväll! Gick på ett kick, så just nu är allt bara kaos förutom köket som är någorlunda ihopplockat men ändå mycket kvar att göra och det är så kul! :) Målaren är där och målar sovrummet och extrarummet (känns för overkligt och långt bort att kalla det för klädkammaren redan ;) och i vardagsrummet är tapeterna rivna och så hoppas jag att de ska komma innan fredag då det var beställningsvara..
För tillfället bor jag hos Johanna och det är så mysigt! Igår hade hon lagat mat till mig till jag kom hem från boxen, tack bästis! ❤ Micke är ju borta på jobb och jag längtar till han får komma hem och se lägenheten!
Nu ska jag väcka bönan som ligger brevid mig så ska vi gå och städa ur min gamla lägenhet.. Fler uppdateringar kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0