Härliga helg!

Vad snabbt dagarna susar förbi.. I fredags målade jag tak och åt pizza hos Carro och Peter, lördags gosade jag med kattungar och såg fotboll med Micke och Persey. Sen var vi ut ett gäng och bowlade, det är så kul när det går bra, jag gjorde två strikes!! Därimellan var jag kass :P Sen gick vi på Akropolis och drack några drinkar och till sist hamnade vi på Palladium och firade Idas födelsedag! :)

Igår låg vi kvar i sängen länge och bara myste sedan gjorde vi gofrulle innan vi åkte och hälsade på Mickes pappa hemma i Byn :) senare var det kalas hos mormor med tjocka släkten och kvällen avrundades såklart hemma i soffan framför Solsidan och Hörnan! :D Det sämsta med att helgen gått fort är att jag inte fick ha min kära sambo hemma längre, alltid så tungt när han åker på måndagsmorgnarna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0