Tisdagslyx

Sitter på bussen påväg hem från Ovanåker/Edsbyn nu. Spenderade natten där ikväll hos mor och far, alltid mysigt :) imorse tog jag en morgonPW upp på byn till Salong Anna, så härligt att få se och klappa på hennes lilla kula på magen! Klippte även av mig en decimeter på längden, väldigt vågat för att vara jag men jag kände för förändring! :) Sen har jag haft lunchdejt med bästa Jessica på Café rost, det är ju standard när ja är hemma till frissan :P Så kul att ses!
Här kommer före- och efterbild på håret! Nu ska jag kliva av bussen..





Kommentarer
Skrivet av: Ulla-MArie

Nämen heeeej!

Datum: 2012-05-30 Klockslag: 06:50:34
Bloggadress: http://ulla-marie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0