Se-fucking-mester!!

I fredags gick jag på 3 veckors ledighet och såfort jag hade låst dörren till jobbet började det vräka ner regn, men jag var glad i hågen ändå! Semester känns lixom alltid lika gött oavsett! Firade den och Mickes fina bilköp genom att åka till Gävle där vi åt gott och, ja faktiskt, slank in på en drop-in-bingo och spelade lite, haha! Vi, pensionärerna och några avdankade alkisar.. Oss i ett nötskal, kul var det ialf :)

Idag har jag tagit vara på dagen på bästa sätt! Började med en långpromenad med Johanna, sedan hämtade vi upp den andra delen av systrarna Davidssons och såklart hennes lille Theo och tog beslag på bästa stället på Långnäs, där det är lä och sol ;) Ikväll har jag kört ett härligt träningspass på Dönje, Linda är verkligen grym och har så roliga och jobbiga pass! Love it! Efter träningen blev jag upplockad på Långnäs av fina vänner och avslutade alltså dagen med en båtkväll! Bättre start på semestern kan man ju knappast ha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0