Obalans i livet

 
Uppe med tuppen, har haft en härlig morgon! MEN, jag har fått världens skavsår och till följd av det drabbats av latmask och inte orkat träna på hela veckan, lixom bestämt mig för att "vila i form" till helgens Nike blast.. Dvs: träningsstrejk, ovanligt stort godisintag, Maxmat, inga matlådor, stökigt och äckligt hemma - ett riktigt "skiter tamefan i allt" beteénde. Vilket alltid slutar i att jag är missnöjd och otillfreds. Ingen bra uppladdning med andra ord! Jag behöver min träning för att må bra! Så för att bryta mönstret pallrar jag mig ut på en morgonpromenad, slänger resterna av chokladen från igår, plockar ihop och gör fräscht hemma och lagar spagetti och köttfärssås och bjuder Carro på lunch innan jobbet! Det känns mer som jag :)



Kommentarer
Skrivet av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

Datum: 2012-02-17 Klockslag: 13:42:47
Bloggadress: http://thisisalexandras.blogg.se/
Skrivet av: Hanna Ek

Hej! Jag har just nu några pågående tävlingar du kanske vill delta i, och det skulle vara roligt om du ville lägga en åsikt om vad du tycker om min blogg för jag har precis gjort om den. Kram / Hny

Datum: 2012-03-12 Klockslag: 02:27:42
Bloggadress: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0