Livet!

Vaknade imorse, eller ja, kl 12 idag, av att Johanna ringde och väckte mig! "Godmorgoon, om 45 minuter ska vi gå till Mobackes och äta gott, tjohoo, vaknaa!" Härligt uppvaknande! Så vi traskade alltså till Mobackes och Lilla K, jag, Sandra och Johanna. Satt läängen och åt brunch och myste och åt så vi höll på att spricka! Haha, sjukt gott var det med scones, marmelad, salami och brie, senapssill, grönsaker, kycklingspett, klyftpotatis, mera scones och marmelad, rabarberpaj och kaffe! ;)
Hade sån tur att de sedan skulle vidare till släkt hemma i Byn så jag passade på att åka med när man ändå hade skjuts fram och tillbaka! Första stopp var hos Moster Lillevi för att umgås med mina fina! ♥ Sedan åkte jag vidare till Rebecka och hängde med henne en stund :D Kom hem för ett tag sedan, nu ska jag bara dra en repa med dammsugarn sen ska jag knata över till Sandra och Johanna för det vanliga Söndagshänget ;) Det här är livet de!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0