Jag älskar att träna!

Tog en morgonpromenad innan jobbet idag och ikväll körde jag ett pass på Dönje! Äntligen är alla pass i rullning igen, vår tränare på Pulse&Power-passet har kommit tillbaka från Thailand så nu är allt igång igen! Hans solbränna fick mig såklart ännu mer motiverad att köra skiten ur mig :P Längtar till värmen!!

Ikväll har jag slängt ihop lite käk, duschat superlänge och lagt en uppfriskande mask från Dermalogica i ansiktet. Har kurat ner mig i min rosa jumpsuit och nu ska jag betala räkningarna, ett nödvändigt ont. Hade ambitionen att komma i säng innan 12 ikväll oxå (igår lyckades jag verkligen inte) men det verkar gå åt helskotta ikväll med, men skyndar jag mig med räkningarna så kanske.. Hejja mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0