Fantastisk påskhelg!

Fredagen började med ett riktigt födelsedagskalas för vår Empan som fyllde 23! Det firades med smörgåstårta, tårta och fika :D Mitt på dagen drog jag till Långnäs där resten av dagen spenderades tillsammans med Johanna, Sandra och massa härliga vänner i solen! Vi spelade kubb, grillade korv och chillade! Toppenstart på helgen! På kvällen beställde jag och J pizza med homedelivery och åt massor av påskgodis i soffan till en dålig skräckis. Vi blev ändå så skärrade så innan jag hann uttala orden hade Johanna erbjudit sig att ta soffan, haha!






Lördagen jobbade jag hela dagen, sedan satt jag ute en stund i solen innan jag åkte till Moster Lisa på påskmiddag, som jag hade bjudit in mig själv till, haha! Sjukt gott med massa lax, ägg och jansson! Letade påskägg i trädgården med Oliver och myste där hela kvällen med dom tills jag övertalade kusin Filip att parta med mig! Så det blev vin sedan drog vi till Carro på förfest innan Tranan! Hade en riktigt rolig kväll och fick sällskap på soffan av käre Lillebror :)

Söndag och man var lagomt klen.. Men ska väl inte klaga, jag var ju bara ut en kväll och det är ju inget motför dem som körde all in hela helgen :P Malin drog mig som tur var ut på en låångprommis på "morgonen" ialf! 2 timmar knatade vi runt och pratade om livet och allt som hör därtill, så skönt! Resten av eftermiddagen spenderade jag på Långnäs med Carro och co! Jag bangade fest på kvällen och hängde hemma hos Johanna istället, hjälpte henne att packa inför Miami och så kom Sofie R en sväng och umgicks, så trevligt!










Skönt att vakna upp pigg idag! Skippade promenad till Lisa och åkte nercabbat Bollnäs-Edsbyn med Lina, Carro och Nina istället. Dunkande musik och vinden i håret - det går bra nu! Hängde hos Lina i Vängsbo, tvättade bilen och fikade Mariannes goda cheescake! På eftermiddagen tog jag en promenad hemöver och en runda i Ovanåker innan det blev grillat med min familj! Lätt godaste grillningen hittills och härligt samtalsämne runt bordet, mer om det en annan gång ;) Slängde mig i en solstol efter middagen och bara njööööt. Helt galet att vi inte ens kommit in i maj än och det är bikini, shorts och linne som gäller! Love it!
Ikväll har jag umgåtts med my darling Sara på Lillbo! Älskar att skratta tillsammans med henne :D





Tack alla underbara vänner för en helt klockren helg! Det bästa är att det här är bara början och LIVET LEKER!



Kommentarer
Skrivet av: lixy

Bra blogg :)

Datum: 2011-04-26 Klockslag: 09:20:40
Bloggadress: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0