Rock on!

Ännu en helg har passerat, även den en väldigt bra sådan! I fredags var Johanna och Sandra här, kikade på Idol, åt massa götta (såklart!) och skvallrade! Mycket trevligt :)

Jobbade igår och efter det kom finaste Mika och vi gick och käkade pizza på Roma :) Senare rullade även Matilda, Johanna och Sandra in och vi började partyt! En minst sagt blöt kväll, men vi hade sjukt roligt! Känns dock i "hårdrockarnacken" idag att man vart ute på dåligheter i Hårdrocksbaren tillsammans med Matilda, haha. Jag skulle behöva vara stilla i en vecka för att kompensera alla headbangs.. Sen blev det såklart Max innan hon och jag gick hem till mig och slaggade :) Det börjar dra ihop sig för flytt för Matilda och Alice och jag vill inte ens tänka på det egentligen. Kommer bli tomt, men som tur är står det inte på förens det är jul :)

Idag har jag verkligen på riktigt legat i soffan heela dagen! Myste ner mig med myskläderna på och täcke över det, och så laptopen på magen. Så värt det! Gjorde ett ryck med disken från igår precis innan mamma och pappa kom förbi med kinamat, smakade så bra! :) Sen åkte vi till Moster Lisa och kikade på Ensam mamma söker! Har nyss kollat klart på The Guardian, och jag säger som hälften av Sveriges befolkning, ge mig Ashton Kutcher!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0