Tjenixen!

Dagarna trallar på i sin vanliga, väldigt snabba takt och veckorna flyger iväg! Snart är det jul och då kommer alla hem! :)

De senaste dagarna har vart kanon. Jobbade hela helgen inkl Söndag och det så tiden bara rinner iväg. Var på "Bäddat för sex" i Fredagskväll med jobbet, herregud vad vi skrattade! Efter jobbet i Lördags tog jag en långprommis med goa Lisa! Mot kvällningen åkte jag till Moster Lisa som bor bara en liten bit från mig, umgicks med trevligt folk där hemma och sov hos dom bara ändå sådär, dömysigt att få kliva upp och äta god härlig frukost med en hel familj, bara en sån sak ger mig så mycket energi! Efter jobb på Söndagen hade jag som vanligt söndagsmys med mina fina Bollnästjejer Johanna och Sandra! Pizza och Kebab hos J, sedan massor av godis från Videobutiken till Ensam mamma söker! Som en söndag ska vara alltså :)

Igår var jag ledig, gjorde väl i stort sett inte ingenting. Hade tänkt tvätta men det var upptaget, osis :P Tog en långpromenad med Sandra på kvällningen ialf, skönt att få nånting gjort!

Imorse startade jag med en rask morgonpromenad, älskar vädret just nu! Friskt och vackert ute, och inte var det halt på vägarna heller så man slipper dratta på rumpen! Efter jobbet tränade jag Pump med mina Bollnästjejer som vanligt sedan gick vi hem till mig och lagade tacos! Tur det är fler än jag som är glá i mat! :P

Insåg precis vad klockan var, nu blev det brottom i säng, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0