Måndag

Ny vecka, nya friska tag! En månad kvar till vi åker och jag packar redan! Typ ialf, har planerat massor och tänkt ut i huvudet sånt som jag ska komma ihåg att ta med! :D

Imorse tog jag en morgonpromenad i solen, när jag kom hem från jobbet blev det grillat. Sitta ute och äta i bara t-shirten! Vardagslyx på hög nivå! Sedan gick jag och Amanda upp på byn för att sola på IP! Höll på att dö i jeans och 3/4 ärmad topp idag på jobbet, imorgon blir det mer avklätt, haha. Och jag vägrar vara vinterlikblek, då kan jag lika gärna ha polotröja, då snyggkänslan försvinner lika fort :P Sedan powerwalkade vi hem igen, lite röd i fejjan :)

Har precis klickat hem två par skor på prov, så svårt att bedömma via bild på Internet och jag är i stort behov av nya sandaler, bara att hoppas att jag gillar dem! Isf blir det billigt och bra!

Nu är det dags att knoppa, natti natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0