Ledig idag!

Okej jag är skyldig er 500 spänn. 500 går bort för att det inte vart fint hela dagen, men eftermiddagen var ju härlig! Gjorde en tripp till Bollnäs på min lediga dag, brukar jag aldrig annars göra men jag hade lite ärenden att uträtta så det var skönt att gå i lugn och ro. Träffade upp Lena oxå för att få lite smakråd och så, kul :) Sen köpte jag Maxmat till mig och D som jag åkte hem till honom med så satt vi ute och käka och umgicks, gött! Solade i min nya bikini en stund sedan gick vi och städade ur det sista i gamla lägenheten. Roligare har man ju vart med om.. Men så är det.

Nu ska jag tagga till och dra på mig löpsetet, en runda med Amanda väntar, härligt!

Dagens att göra lista:
Skaffa mer piller
Kolla på klocka
Gå till skomakarn

Skaffa nytt bankomatkort
Fixa pass
Köpa mascara
Städa lägenheten

Laga mat
Skriva matlista
Löpa
Träna mage
Tvätta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0