Torsdag

Vad skönt det är när man kommer på att det är Torsdag när man gått och trott att det är Onsdag hela dagen! En dag mindre kvar till helgen, gött. Jobbar 6 dagars vecka och det märks, blir virrigt ibland. Men den här veckan har vart kanon! Våren har verkligen tagit sitt grepp om butiken och det känns så härligt! Jag har hunnit införskaffa mig lite smått och gott, och några bitar av våren såg ni i inläggen här nedanför :)

Rivstartade dagen med tidig morgonpromenad och några situps efter det, skönt. Men det börjar bli lite långtradigt med promenader, nu vill jag ha bar mark så att man kan dra på sig ett tunnt löparset och dra ut och springa! Åh vad jag längtar! Sedan åt jag fil ialf (älskar fil) och nya favoriten Kellogg´s allbran innan jag fick skjuts av älsklingen till jobbet. Ikväll har vi degat i soffan framför bandyn, så tråkigt att Edsbyn inte gick vidare! Nervöst där i slutminutrarna.. Men men. Har även tjattrat lite, eller typ en hel halvlek, i telefon med Matilda ;)
Time to go to bed, god natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0