Soft helg

Gårdagen spenderades tillsammans med Jessica och Johan, och fotbolls VM såklart. Inget som intresserar mig direkt, men tittar man med inlevelse så kan det ju innan allt är klart bli kul ändå! Bör även tillägga att vi åt banan och choklad i ugn med glass, en solklar favorit!

Imorse sov jag över, vaknade inte av väckarklockan, och ändå ställer jag alltid 3 larm.. Gissa om det blev brottom när jag vaknade 09.02 och jag börjar kl 10.00 med resväg på ca 28 minuter till Bollnäs. Men jag hann och kom tom i tid, det måste lätt vart mitt snabbaste nånsin!

Ikväll åkte jag och Matilda till Jessica och myste med ännu mer godis! Skit, tyckte nästan man hade det i land tidigare med träning och godisstopp och allt vad det var, men det får fan bli beach 2011 ändå.. haha.

Nu ska jag börja lägga fram lite kläder och börja skriva packlista. Imorgon ska det tvättas och packas ännu mer. Och så ska vi gå två varv runt Ullungen. Bra, nu är det officiellt så nu finns ingen återvändo..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0