Onsdag del 2 ;)

Som sagt, kände på mig att det här skulle bli en bra dag! Frisörbesöket gick bra som vanligt, alltid kul att hänga med Anna! Och på Salongen hade det hänt grejer, herregud så fint det blir där! :)

Ikväll har jag tränat Powergympa med M&M, härligt med lite styrka och flås! Känns så bra i kroppen efteråt! Därimellan har jag och D tvättat, ett nödvändigt ont. Tar upp alldeles för lång tid tycker jag.
Har tyvärr spenderat mest tid här sedan jag kom hem, sålt iväg lite mer jeans på Tradera, och lagt ut två jackor. Väntar ett tag med vårjackorna tror jag, tills jag verkligen har bestämt mig vad jag ska behålla och vad jag ska sälja. Men bestämde mig för att sälja en vinterjacka jag knappt använt istället och en fin skinnbolero :) Check it out!

Nu ska jag lägga mig och vila kroppen med min Dannyboy ;) Godnatt!



Kommentarer
Skrivet av: Linnea

Hej Evelina! Min syster ville att jag skulle buda på skinnboleron på tradera åt henne. Är det en vanlig Small? Hon var tveksam på om hon kunde ha den, men det borde hon väl? :)

Datum: 2010-02-15 Klockslag: 21:51:49
Bloggadress: http://afvest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0