Helg!

Igår umgicks jag hemma i tv-soffan med mamma och Matilda, vi kikade på en halvdålig film, äntligen midsommar, och åt jättegod fruktsallad! Än har jag inte spräckt mitt godisstopp, kors i taket!

Ikväll har vi haft myskväll med tjejerna hos Matilda. Hon hämtade upp mig i Ovanåker när jag kom hem från jobbet så åkte vi hem till henne och lagade lax till finmiddan som vi så gött avnjöt! Sen trillade tjejerna in en efter en och det skvallrades som vanligt ;) En riktigt välbehövlig kväll! ♥

Imorgon ser jag fram emot att bara få vara ledig, minns inte sist jag hade en slappardag att göra precis vad jag vill på. Hoppas M är frisk så vi kan boxas ialf, för nu fattas allt för många kryss i listan så usch! Sen skulle jag behöva köpa en tvättkorg och en datamus, kanske kan lura med mig någon till Bollnäs?

Just nu håller jag på och somnar, så jäkla jobbigt när man måste sminka av sig först bara.. Men, godnatt.



Kommentarer
Skrivet av: Jessica

Mysigt ni har det då :) Längtar efter er!

Datum: 2010-04-11 Klockslag: 15:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0