Mörker

Skulle faktiskt kunna säga att hela dagen vart som ett ända stort mörker. Jag är inte pigg på en fläck, trött och utarbetad kvinna på 21 år, typ. Riktigt så illa är det väl inte, får skylla mig själv när jag sover för lite.. Som tur är har jag bara en dag kvar till långhelg! Lovely!
Efter jobbet skyndade jag mig att laga mat för att få den iordning i någorlunda tid, det blev korvstråganoff som är så jävulskt gott! Hade tänkt ta en promenad men eftersom att både Frida och Matilda inte kunde så fick jag heller ingen riktig motivation. Dessutom blev det mörkt så fort och det är läskigt att gå ensam i mörkret. Skyller på det sammtidigt som det är lite sant, faktiskt. Så hela kvällen har jag ägnat åt ångest för att jag aldrig kom ut, haha, det är ju illa. Värst är att jag inte rörde mig igår häller! Borde bara kunna skit i det, men när jag vet att jag egentligen skulle kunnat må så mycket bättre grämjer det mig att jag inte tog mig ut ändå. Snacka om beslutsångest.
Hursomhelst känns det som att det blir en tidig kväller faktiskt, jag har ju lixom hunnit gjort den dagliga ronden eftersom jag inte haft nått annat för mig. Dvs läsa bloggar (Carolina GynningsSaras, AmandasKenzas, Elin Klings, Englas, LisasVimmelmammans, Elsas och Sofie Fahrmans.), kollat Facebook, Tradera (buda mera!) och H&M. Har glömt kolla hotmailen så det ska jag göra nu, sen är jag klar!

Vilken tur, den uteblivna promenaden gav nått gott med sig ändå. Tack! och Godnatt :)



Kommentarer
Skrivet av: Martina

MEN MIN BLOGG DÅ? ;) hahaha

Datum: 2009-09-06 Klockslag: 12:45:51
Bloggadress: http://martinaalbertson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0