Student 09

Idag har jag vart ledig och firat lillebror och alla vänner som tagit studenten idag, Stort grattis till er! :)
En mer utförlig uppdatering kommer kanske såsmåning om, Lissie har ialf tagit typ 1000 posékort så jag vågar kanske tom utlova en bildserie, om jag får tillåtele vill säga, haha!

Nu väntar sängen, ensam. Mötte precis min andra hälft i dörren när jag kom hem för han skulle till Tranan!

En extra egen rad får Sara, för att hon är hemma en sväng och vi har umgåtts ikväll, saknar dig när du är borta!

Godnatt!


Kommentarer
Skrivet av: L

du får bara lägga ut dom bilderna jag är snygg på ;) haha.

Datum: 2009-06-12 Klockslag: 15:20:50
Bloggadress: http://englundskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0