Söndag

Igår var det fest! Igen, typ. Men man ligger ialf i lä med Studenterna och M&M, skönt, haha. Förfestade med ett gäng hos Matilda sedan åkte vi till Tranan! Hemma hos M blev Jasken våldtagen och tvingad att dricka, så det var bara för honom att hänga med ut oxå trots att han var trött och inte skulle, stackarn, haha. På Tranan gaddade de långa tjejerna ihop sig (178 cm och uppåt, där platsar man ju inte tyvärr) och jag tog kort, fan så snygga de är! Micka var nog sugen som det ser ut, är ju på varända kille som synes.. Håll tassarna borta från min hörru, haha! Sedan shottades det en hel del oxå, gött! Träffade lite "kunder" som jag lärt känna, bla Systrarna Johanna och Sandra, så jävla galna, haha! En skitrolig kväll med världens bästa M&M och resten, det tackar vi för!

  

  

  

  

  


Nu drar vi hem till Ovanåker för lite mat, hörde nått om fläskfilé och potatis! Det kommer sitta som ett smäck i magen, och fylla veckans kvot av god/onyttig mat. I förrgår lunchade jag på stan med svärmor, det blev kiosen, strips och grillad körv, på kvällen kebabrulle. Igår käkade vi pizza hos Matilda, och kycklingmål classic på Max efter Tranan. Dagen borde egentligen bestå av självsvält.. Haha!


Kommentarer
Skrivet av: Lillevi

Men nu är de väl snart dax att röra sig va??ha ha nerå du klarar dig nog länge till du...jogga hem på bergan ja...

Datum: 2009-06-14 Klockslag: 21:29:47
Skrivet av: simone

det där med onyttig mat slår jag dig i! jag menar student veckan, fest fest fest, först efter fylla mat, sen dagen efter mat, sen börja om mat sen går det runt. känner mig som en boll lagomt till bikini säsongen. underbart ;) haha!

Datum: 2009-06-15 Klockslag: 15:22:36
Bloggadress: http://simonesoderqvist.blogg.se/
Skrivet av: sara

snyggväskan var med ;)

Datum: 2009-06-15 Klockslag: 16:42:59
Bloggadress: http://fuckyouimcute.blogg.se/
Skrivet av: simone

skorna kommer ifrån melba.se och kostar 579 kr :)



haha, det har blivit dåligt med situps nu på sistonde, man får väl försöka dra igång dom igen! ;) måste ju bli frisk först också så man överhuvudtaget får röra på sig :p haha.

härligt :D

Datum: 2009-06-15 Klockslag: 20:43:54
Bloggadress: http://simonesoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0