Men vad är väl en bal på slottet..

Nej just det, vi hade en himla trevlig kväll ändå! Efter att vi tittat på och beundrat alla våra fina vänner åkte jag och Daniel och tjejerna (Matilda, Micka, Alice, Lisa och Elsa) på Max och avnjöt ännu ett varsit mål i vårt liv, haha. Lyxigt värre.

Daniel åkte hem på egen hand för att dona med däck och bilen och allt vad det är, och jag blev skjutsad av Matilda som fått körkort idag! Och inte nog med det, för det har Alice oxå fått! Härligt tjejer! Perfekt, nu slipper jag köra en meter till i mitt liv! :P Så ikväll har vi raggat runt allihopa lite här o var!

Hade planer på att lägga mig kl 11 idag, men det gick som vanligt inte så bra. Efter 12 varje kväll hela förra veckan oxå är inte bra, mer morgontrött människa är svårhittad. Stackars min Daniel.. Men iställetför före 11 siktar jag in mig på före 12!
He joch hå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0