I brist på annat..

Snodde en lista av Amanda, jag tycker ärligt sånt här är kul att fylla i, haha!

10 första:

Första bästa kompis: Reba K

Första bil: Vill inte ha någon egen

Första kärlek: Johannes Perols från att jag var 2 år till jag gick i 6an :P

Första husdjur: har bara haft katter, och vandrande pinnar..

Första semester: Ingen aning faktiskt. Vi hade ialf en orange husbil som pappa byggt själv, supermysigt :)

Första praoplats: JC tror jag

Första köpta skiva: Aqua kanske?

Första riktiga kärlek: Tisen

Första piercing: Örat

Första konsert: Säkert nån Pärsmässa

Nio sista:

Sista Alkoholdycken: Orgasm i lördags!

Sista bilfärd: Hem från badhallen nyss

Sista filmen du såg: Rocknrolla, jag somnade..

Sista telefonsamtal: Michaela

Sista bubbelbadet: Jättelängesen på Alftas simhall tror jag

Sista spelade cd; I bilen med massa pump it låtar :P

Sista kyss: Daniel :)

Sista gången du grät: I fredags på 2års dagen :)

Sista måltiden: Chilli con carne

Åtta har du någonsin?

Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej

Blivit tagen av polisen: Nix

Blivit kär vid första ögonkastet: Inte kär, men intresserad

Fått ditt hjärta krossat: Nja

Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej vad hemskt

Krossat någons hjärta: Beror på hur man ser det..

Busringt till någon: Haha var väl det ända man gjorde när man gick i 5an :P

Sju saker du har på dig:

1. trosor

2. bh

3. lila linne

4. grå tröja

5. leggings (som långkallingar)

6. baggyjeans

7. strumpor
(asful outfit, men skön när man är frössen..)

Sex saker du gjort idag:

1. veckohandlat

2. städat

3. lagat mat

4. pussats

5. simmat

6. skvallrat
(haha vilken kärringvarning, alla rätt tror jag!)

Fem favoritsaker:

1. Daniel

2. mitt nya änglaspel

3. smörgåstårta

4. min klänning från Desigual

5. alla kusinerna

Fyra personer du kan berätta exakt allt för:

1. Anna

2. Resten får veta väldigt mycket men kanske inte allt :)

3.

4.

Tre val:

Svart eller vitt: enkelt, svart!

Sommar eller vinter: sommar!

Fika eller godis: fika

Två saker du stör dig på:

1. mansgrisar

2. omänskligt snälla människor (det är fejk, man kan inte vara snäll och glad jämt, haha!)


Kommentarer
Skrivet av: Amanda

hahha jag håller med dej ;] de är kul när man har mindre kul att göra. :)

Datum: 2009-02-02 Klockslag: 22:24:19
Bloggadress: http://amandaagunnarsson.blogg.se/
Skrivet av: Michaela

här är alla hjärtansdag menyn evert! :)



Förrätt:

Rökt lax röra på vittbröd med ruccola och svart/röd kaviar





Varmrätt:

Ört pocherad rödingfilé med skummad hummer och tryffelsås

serveras med dill kokt potatis



eller



Viltmarinerad ryggbiff på rotsaksbädd med reducerad portvinssås och rödlöksmarmelad serveras med ugnsbakade potatisklyftor



Dessert:

Kärleksbrownie på bärspegel med blodapelsinsorbet toppad med honung och ingefärs marinerade fikon

Datum: 2009-02-02 Klockslag: 22:55:03
Skrivet av: Malin

Hehe tack Eve, nu har jag något att göra med ;)

Datum: 2009-02-03 Klockslag: 15:41:27
Bloggadress: http://suckanelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0