Trevlig kväll

Har jobbat idag och nu är jag precis hemkommen från en supertrevlig kväll hos Katta! Vi började med en liten fika på Normans, lixom en standard det :) Gick hem till henne och hämtade vovvsingen Boris för en liten promenad! Sen kom Anna (på Dressman) med hennes vovve Leon och Katta bjöd på kycklingfilé lindad i torkad parmaskinka, fylld med halloumi ost och oregano och potatisgratäng, otroligt gott! Käkade fruktsallad och glass till efterrätt i soffan framför Melodifestivalen, som för övrigt var ett fiasko enligt min mening, hur röstar svenska folket egentligen? Förrutom det hade vi en väldigt trevlig kväll, mycket skvaller och skratt, precis som det ska vara ;) Nästa tjejkväll blir väl förmodligen i Kattas nya hus då, de flyttar ju till Edsbyn snart, kul :)

Som sagt nyss hemkommen, efter att fått skjuts av Erika och Marie hem, två Edsbytjejer :) Bara ren tur att de skjutsade folk till Tranan, hade stått och väntat en halvtimme på bussen som inte kom, har sagt det förr och säger det igen: jävla kollektivtrafik! Så bedrövligt!

Helt ensam är jag oxå, Daniel jobbar natt så det får vara så. Sitter och tittar på ett gulligt meddelande han lämnade på datan ialf, min lilla sötgris :)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0