Lyxkväll

Jag har lyxkväll varje kväll numera tror jag ;) Ikväll kom Michaela till mig och umgicks. Vi lagade mat, underskattade men goda potatiskroketter, lövbiff och 3 såser, haha! Så gott! Sen blev det självklart efterrätt, skivade bananer med ljus och vit choklad i ugn med glass, love it! Vi har alltså bara lyxat oss och myst hela kvällen, tack vännen!

Nu är det bäst jag hoppar i säng så jag är pigg imorgon! Daniel jobbar så jag blir ensam inatt oxå, eller ja, han kommer hem sent efter han jobbat på Tranan. Men jag ser bara fram emot att gå och lägga mig i vår sköna säng, ju snabbare jag somnar desto snabbare blir det imorgon! Då börjar jag och Micka dagen med en hotellfrukost på Gästis sen på med täckkläder och ut i skoterspåren! Det ska bli så jäkla roligt, äntligen lite vinterkänslor! Lagomt till vårkänslorna börjat knacka på.. Oh vad glad jag är! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0