God jul!

Nu har Daniel åkt och jobbat och jag saknar honom redan. Han drog upp mig imorse så vi kunde byta julklappar och jag fick bara jättebra saker! Tack så mycket hjärtat! :)

Har poat på lite här hemma nu och tänkte snart ta mig en promenad innan allt drar igång! Jag ska skala typ 1000 potatisar och ta med till mamma och pappa sedan blir det mat där med tjocka släkten kl 4, då blir det full rulle som vanligt! När Daniel slutat jobba åker vi till Lena och Anders och firar med dom! Det blir ju lite sent så jag hoppas inte alla har hunnit åkt hem då bara, vill ju gärna träffa Nova, Joline och Oliver då, och deras föräldrar såklart!

Hoppas ni alla får en jättefin jul! ♥ Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0