Solbränd

Hettar i ansiktet efter vår lilla solariestund, typ den första "solbränna" jag fått på hela sommaren, haha!
Hemma hos Lillevi hade jag sån tur att jag blev bjuden på plankstek! Så sjukt gott!

Mmmmums!

"...du är så fin Lillevi! Det här blir bloggen!" "Men neeee" Haha!

Grabbarna bygger en crossbuss, sött!

Efter några timmar hos Lillevi åkte jag till mamma och pappa en sväng oxå :) Hade sån tur att jag fick i mig lite mat där oxå, usch man blir ju nästan övergödd bara för att man kommer till Ovanåker ;P Resten av kvällen har jag hängt med brorsan och Sunkan, vi har flängt runt lite överallt men landade till sist hemma hos mig! De har precis åkt och Daniel är äntligen hemma efter en heldags jobb inför Stormässan så nu ska jag slänga mig i soffan med honom :)

Brorsan lirar gura, så mysigt :)

Godnatt!


Kommentarer
Skrivet av: Lillevi

Var de för lite mat hos oss...hahah

Datum: 2009-08-15 Klockslag: 14:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0