London work it out..

Gårdagen var ungefär huur bra som helst! Strålande sol och jag satt ute och gassade några timmar! Nu är väl våren here to stay!? Hoppas vi inte längre behöver sitta i bastun på måndagarna, luta oss tillbaka, blunda och känna hur det steker, (jag: "OH KÄNNER NI M&M, KVARINS!!" hahaha) öppna ögona igen och inse att det bara var en önskan..
Matilda och Micka kom oxå förbi en stund, så härligt att bara vara med de bästa vännerna i världen! Sedan gjorde vi oss iordning för party och förfest hos mig! Fint folk kom och vi hade kul! Tranan sen var en historia för sig, jäklar vad vi dansade, shottade och drack drinkar! Tack för en perfekt kväll mina vänner! ♥ Bilder kommer när jag kommit hem från fjällen..

Kvällens låt, upp med volymen och enjoy!


Idag har jag vart seg som attan, städat men som tur var var det inte alls så farligt! Har lagt fram allt som ska med nu och hoppas att jag inte glömt nått, ser inte ut som så ialf :P Fattar inte att det alltid ska bli så mycket..
Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan gå till sväres på påskmiddag och påskäggsletning, en fin tradition :) Sen kommer Daniel hem från jobbet och då sätter vi fart mot Funesdalen! Oh vad jag längtar! :)

Ha det bra så hörs vi när jag kommer hem, då utlovar jag roliga bilder från påskdagarna!

London work it out, New York work it out, Madrid work it out, L.A work it out, San Fransisco work it out, Detroit work it out, Chicago work it out, Ibiza work it out...


Kommentarer
Skrivet av: sara

ja visst var det en jäkla kväll? :) och underbar dag igår med! Men nu är det regn och rusk igen :( Vi ska dock trotsa vädret och grilla ändå!!

Datum: 2009-04-13 Klockslag: 12:58:07
Bloggadress: http://fuckyouimcute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0