Ingen comeback

Herregud vad längesen jag var in och kikade här, hade helt glömt bort för en stund att jag ju faktiskt har en blogg att underhålla men Carro påminde mig igår då hon tyckte jag skulle börja blogga igen! Tänker tyvärr göra er trogna läsare besvikna, jag orkar för tillfället inte hålla igång denna blogg men ibland kan det ju vara kul att slänga in ett inlägg lite då och då för att hålla den flytande. Och för att ni, den lilla skaran läsare som är kvar, faktiskt ska få nått nytt att läsa. Det som är lite kul är att jag ser på statistiken att ni som läser är inne och kikar tom en eller flera gånger per dag om jag uppdaterat nått.. kul att ni fortfarande orkar vänta, tack för tålamodet :) Det här kommer nog bli en riktig surprise med tanke på att det var över 4 månader sedan jag faktiskt skrev sist, så tadaa!! :P

Annars då, livet lunkar på i sin vanliga takt! Jag jobbar kvar på Såfin, som säljare och numera inköpsansvarig, det kanske jag inte nämnt här? Roligt är det ialf och jag trivs som fisken i vattnet :) Kör även boxpass på Dönje, har bytt dag och har pass måndagar kl 20, kom jättegärna och svettas med mig!

Var i Thailand över jul och nyår med mamma, pappa och Erik och det var ju bara hur härligt som helst! Kanonfint väder, många bananapancakes, pineappel fruitshakes, solskyddsfaktor, snorkling, matförgiftning och liveband mm! Man får verkligen mersmak av att resa! Älskar Thailand!









Livet leker kan man säga! Har (som alla andra ;)) världens bästa vänner och vi har alltid så förjäkla kul :) Just nu har jag mycket att se fram emot och det är ju alltid kul.. Först en hemlig grej ni kanske kommer att få veta mer om en annan gång som ialf är den 28-29 januari. 30 januari ska jag se Filippa Ks visning för fall 12 på Moderna museet, läängtar! Om allt går i lås kommer även en kär vän till mig följa med, det ska bli såå kul! Helgen efter det, den 3-5 feb ska jag på Nikekonvent och träna asset av mig med mina instruktörskollegor, det kommer bli grymt!! 6-8 feb är det mässa och inköp med jobbet, och alla dessa kommande event hålls såklart i Stockholm så jag kommer att få spendera en hel del tid där framöver. Sist jag var dit var i sommras så det är på tiden :)

Aja, det var en liten update från mig! Håll tillgodo :) och ha det fint, puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0