Gynning is the shit!

Carolina Gynning har börjat på en tavla helt i min smak! Har ju som sagt velat måla en själv sedan väldigt länge nu men aldrig kommit till skott.. Har tänkt mig marinblått och blått för att det står för lugn och klassisk elagans, rött för eld, glöd och hetta och rosa för känslor och värme. Blev så glad när jag såg att hon påbörjat en tavla med "mina" färger, helt rätt kombinerat i ett stort hav av hår, som oxå känns väldigt jag ;) Önskar jag fick ta över hennes "mall" och fortsätta på den.. Då skulle jag tillsätta, gult och grönt för harmoni och fräschör!



För övrigt längtar jag sjukt mycket efter Thai-massage! Mina stela muskler behöver verkligen det just nu, speciellt efter dagens pump pass..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0