Godnatt världen!

Vår såkallade promenad blev mer en vända runt Vågen.. Ingen långpromenad direkt  (för den som inte vet vad Vågen är så är det en slinga på ca 2 km runt vattnet i Bollnäs). Pratade med änderna som lekte i vaken som börjar smälta upp allt mer och njöt av att solen sken. Jag föreslog picknick men det nerröstades och vi gick på Krokanen och åt mat och fikade istället :)

Buggkursen gick sådär, synd att jag missade förra söndagen.. Men jag längtar ialf till nästa söndag, vill lära mig meer! 1 2 3 4, 1 2 3 4...

Ikväll har jag och Johanna kirrat min partyoutfit till nästa helg! SKÖNT. Ändrade planerna igen såklart, men det blir ialf vitt, tufft mixat med sobert. Så som jag ville ha det, fast på ett annat sätt. Med reservation för förändringar :P 


Om jag var gjord av pengar hade dessa accesoarer från FK fått följa med oxå, men det är jag ju inte så imorgon går jag och Johanna och köper en varsin Triss!

Nu ska vi sussa, J ligger nerbäddad i min soffa och det är skönt att ha henne här :) Natti natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0