Glada dagar!

Tycker att livet leker och det är underbart med vår! De senaste dagarna har jag bara myst med många nära och kära :) Helglyx när den är som bäst!
Hängde med Jessica i Fredags och så hälsade vi på min nya granne, Carrobarro har äntligen blivit Bollnäsbo! Hihi.
I lördags jobbade jag sedan somnade jag i soffan, vaknade halv 9, träffade Sofie en sväng och sedan åkte jag till Moster Lisa och myste resten av kvällen med Conny, Lisa, Filip och hans fina fjälla :) Synd att min gofis Oliver redan somnat när jag kom dit..
Igår åkte jag hem till Ovanåker efter sedvanligt söndagsmys med Sandra och Johanna, promenad och kaffe utan dupp hos mig! Käkade grillat hemma med familjen, och så kom Moster Lillevi och hela surven förbi, så gött att få kramas med mina små hjärtan Amanda, Andre och Alfred :) På kvällningen åkte jag till Lillbo för att träffa bästa Sara som var hemma i helgen, pratade om allt mellan himmel och jord och helt plötsligt var klockan halv 5 på morgonen/natten, haha!
Idag har jag haft en härlig dag! Vaknade upp i Ovanåker, tog en promenad upp på byn till Annas salong och fixade utväxten, det behövdes! Unnade mig nya produkter till håret oxå för dom luktade ljuvligt, tack kära Anna för idag!

Shampoo och inpackning från Disp som luktar hur gott som helst! Kampanjpris hos Salong Anna, 198 kr :)

Ikväll har jag tränat ett svettigt och superkul pass Step up och ett pass Pump! Så härligt, sen var man bra nöjd :) Kilade över till Sofie en sväng ikväll oxå och hängde en stund, löste världsproblem och blev lite klokare typ :P
Nu sitter jag och tittar på reprisen av Mamma byter bo sen är det dags att knoppa.
Det var väl allt för mig den här gången :P Känner mig fortfarande lite off från det här med bloggandet, har inte riktigt någon inspiration eller lust att avsätta tid för det för tillfället. Men det vänder nog snart ;) Godnatt fina ni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0