Busy doin' nothing

Dagarna bara rullar iväg. Har för mycket att ta ikapp här på bloggen och just därför blir det ingenting istället. Men äsch, det kommer när det kommer. Jobbar, tränar och har annat för mig tror jag, trött som en gnu nu efter att ha jobbat till 21 ikväll, likadant blir det imorgon. Tjejkväll på stan blir kul, kom ni a! Jag ska gå och köpa mig ett par nya Converse innan jobbet tänkte jag, och vi har haft dörren öppen hela kvällen. Jag menar alltså, nu är det vår! :)
Och om någon undrar så ja, jag är väl medveten om min viktuppgång. När jag kom hem från Thailandet tyckte jag mest det var en kul grej, ryckte på axlarna åt det och tänkte att äh, det har vart semester och jag har levt gött! Men nu, efter nästan en vecka hemma, börjar jag fundera på vad fan jag ska ha på mig om dagarna, haha. Kommer ju som sagt inte ens i mina vanliga jeans. Mätte mig, 5 cm plus runt midjan och runt magen, och 3 plus runt häcken! Haha bra jobbat på 2 veckor! Men det är inte kul längre, och det ska bort, synd jag är hopplös på att banta bara. Men nu är det allvar, haha! (Och för att ingen ska ta illa upp eller nått så nej, jag säger inte att jag är tjock. Bara större än mitt vanliga jag och jag tänker inte ha det så för jag känner mig snyggare som smalare. Den enda man ska jämföra sig med är sig själv.)

Puss o godnatt kära ni :)

Snodde en bild av Celicia på FB. Gänget i Aunang! :) Vill tillbaka..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0