Att komma igång igen..

Att det alltid ska vara så svårt att slänga upp första inlägget efter en semester! Ambitionen är ju att sammanfatta hela resan och få ner i ord hur fucking jävla amazing vi haft det! Men det känns svårt att gör det i ett kick bara sådär. Det måste nog få smälta in lite först.. Dessutom har jag inte fått in alla bilderna till datan för jag har ingen sladd till kameran än.

Hur det känns att vara hemma? Jotack det är bådeoch, man får ju sjukt mycket mersmak av att resa när man haft det helt underbart (trots sjukt mycket regn och oväder) sammtidigt som jag älskade att kliva in i lägenheten, ta ett djupt andetag och bara känna sig hemma. Extra mysigt var det att komma hem eftersom att det var alldeles nystädat och jag hittade en gullig lapp vid nybakat bröd om att det finns frukost i kylen, Moster Lisa är nått alldeles extra!

Nu ska jag sätta igång med min to do-list! Tjing



Kommentarer
Skrivet av: Kjartanalvilde

Great site and interesting informations. THX!

Datum: 2011-07-18 Klockslag: 12:03:02
Bloggadress: http://kjartanalvilde.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0