Gokväll!

Helgen har vart braa! Fredagen spenderade jag i soffan hos mig med Alice och Jessica som var hemma från Östersund :) Gjorde en väldigt misslyckad kladdkaka, och ingen mer än vi tjejer vet vilket livsallvarligt misslyckande det är! Vi brukar sitta på rad framför ungnen och ta ut den på en förbestämd exakt tid där det handlar om sekunder! Denna gången glömde vi totalt bort det då det var Idol på TV och det blev sockerkaka iställetför kladdkaka! En djup suck säger mer än 1000 ord, och vi åkte på Ica och köpte götta istället!

I lördags var jag ledig, låg och drog mig in i det sista, klev upp, knarkade bästa kombon 1 Ipren + 2 alvedon mot febern som började smyga sig på sen gick jag och mötte upp med goa Lisa för en promenad runt Bollnäs :) Hon följde med hem till mig och jag fick frukostsällskap! Supertrevligt! Sket i att duscha och tog en vända på stan efter det, lite lurkig men äsch tänkte jag, och självklart var det fullt med folk på stan, haha! Hittade äntligen två vita lagoma blomkrukorkrukor och så tröstshoppade jag en snygg topp på Åhlens för min 20%rabattlapp ;) Sen däckade jag i soffan efter ännu en dunderkur iprenalvedon, frös och kallsvettades omvartannat! Hatar att vara sjuk! Vaknade på kvällen efter x antal timmar igen, gjorde ignorerade förkylningen och febern och gjorde ett ryck och satte mig på bussen mot Edsbyn! Lisa var ju hemma från Göteborg så jag ville såklart passa på att träffa henne oxå :) Umgicks med tjejerna på förfest sedan somnade jag i min gamla säng i Ovanåker..

Hängde "hemma" hela Söndagen, skönt det med för jag visste att hemma väntade städning, ett berg av disk och stök! På kvällningen skjutsade min bästa bror hem mig och vi kikade på Valvakan (rösta gjorde jag för några veckor sedan på Ica) tillsammans och åt massa godis! Fick sovsällskap oxå då han somnade på soffan, skönt. Att han snarkade som ett djur gjorde faktiskt ingenting alls!

Det bästa med gårdagen var nog att jag var på Intersport och provade ut nya träningskläder och skor innan jobbet, älskar att spendera pengar på sånt :) Visar kanske sen vad det blev för nått!

En kvinna på 55+ (fräsch och ärtig men ändå äldre, svårgissad ålder) gjorde min dag för hon var så sprudlande härlig, och så kom Matilda, Alice och Elsa, som hade bakat kladdkaka! och gjorde min kväll. Tack tjejer!

Imorgon är jag ledig då tänkte jag inviga tvättstugan! Jävlar vilken uppdatering det blev ;) Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0