Hej hopp

Måndag och jag sitter hemma och lunchar, så lyxigt att kunna knata hem och stoppa i sig mat. Ännu lyxigare var att jag tom fått matdosan av Moster Lisa :)

Har återigen haft en bra helg. Bästa Mikis var hemma från Gävle så vi startade med myskväll här hemma! Vid 11 bestämde vi oss till slut för att gå ut, var bara ta fram vinboxen och börja pimpla! Hann med en vända till Alfta oxå sen var vi klar för fest, snabba ryck! Sprang på Tranan och skaka rumpan tills dom stängde :)

Igår slöade jag hela förmiddagen sedan cyklade jag till Moster Lisa vid 2 för hon bjöd hem lilla mig på mat ;) Hade asroligt tillsammans med Kusin Filip, vi skrattade så vi grät, och tvärtom, haha! Tog en promenad med Lisa senare oxå innan jag cyklade hem igen vid kvällningen, vilken härlig dag!

Lyckopiller! ♥

Nu ska jag gå en repa på stan så jag inte slöar till här i soffan! Ha en bra dag! Tjingeling :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0