Dagens to do lista

Morgonpromenad (jaja klockan är inte morgon längre, men för mig som nyss klivit upp är den det)
Gå förbi Dollarstore
Hälsa på Mormor
Fixa en grej på Åhlens till mama
Se om jag kan hitta nått för p-kortet på Presenter & Smide
Fixa hemförsäkrning (bedrövligt att jag inte gjort det än, är ju ett måste!)
Laga mat, var nått speciellt jag tänkte göra men nu har jag glömt vad det var. Har börjat skära ner på kolhydrater till maten ialf för att se om magen blir nå bättre. Är ju så svullen jämt! Några tips?
Träna kl 18 (blev så trött att jag somnade i soffan istället)
Bädda rent
Packa till helgen!



Kommentarer
Skrivet av: Anonym

hej fin blogg =)

kika gärna in på min och ställ gärna en fråga på frågestunden=)

Datum: 2010-11-17 Klockslag: 11:49:16
Bloggadress: http://rabrobs.blogg.se/
Skrivet av: Lucas

Anmäl dig till dagens blogg om du vill :P

Datum: 2010-11-17 Klockslag: 11:56:21
Bloggadress: http://modegrabben.blogg.se/
Skrivet av: Cissi

Var med och tävla om en resa till Kanarieöarna på min blogg! :)

Datum: 2010-11-17 Klockslag: 12:48:26
Bloggadress: http://cviklund.blogg.se/
Skrivet av: Mallan

Hej Evve! Äter/dricker du laktosfritt redan? Annars, testa det, det 'r den vanligaste orsaken :) Kolhydrater, eller gluten skulle jag säga.. gör att man blir svullen ifall man inte tål det. Då hjälper det nog inte att ta bort bara lite utan då måste man äta helt glutenfritt under en lång tid för att symptomen ska försvinna, vid glutenintolerans är nämligen tarmarnas innersta skickt förstört. Andra saker man kan bli svullen i magen av är t.ex. lök, broccoli,socker, koffein och även för mycket fibrer som kroppen inte kan ta upp kan göra att man får svullen mage.

Kram Mallan! :)

Datum: 2010-11-18 Klockslag: 11:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0