"I wanna be adored"




Hörde den här låten tidigare idag och den får mig alltid att tänka på Tora. Om 3 dagar är det 4 år sedan du lämnade oss, tidigt en söndag morgon och jag tänker på dig ofta. Jag minns sista gången jag träffade dig, vår sista, eller din sista, kväll ute. Vi skulle såklart köpa pizza hos Eli men du avvek för att gå hem och sova. Hade jag vetat att du inte tänkt vakna mer skulle jag kramat om dig en extra gång..
Jag minns att jag såg upp till dig. Jag beundrade dig för att du vågade sticka ut och vara dig själv. Du hade en fantastisk, stark personlighet och jag kommer aldrig glömma dig,
fina Tora ♥ 




Kommentarer
Skrivet av: Madde Leanders

Våran alldeles speciella lilla flicka!!

Finns i mina tankar varje dag!



Saknar henne obeskrivligt mycket ibland!

Datum: 2010-05-26 Klockslag: 08:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0