Torsdag

Morgonpromenix, check!
Sen då? Kände mig fräsch i min puderrosa topp idag helt enkelt, det var väl bara det. Så fräsch man kan känna sig med en utväxt som heter duga ialf. Som tur är ska jag till Anna på Onsdag, det är efterlängat. Tänk vad fort det kan gå från "helt okej, det funkar fortfarande lixom" till "herregud hur jag ser ut, måste verkligen färga utväxten!". Ja, ni fattar mitt problem, haha.

Ikväll har jag och Daniel tittat på Kniven mot strupen, hemskt att det finns sådana katastrofkök ute i vårt avlånga land. Jag skämms lixom. Gillar Alexander Nilsons sätt att agera och vara, han har skön stil tycker jag, haha. Helt klart underhållande. Jag vill oxå vara kock! Eller ialf vara grym på att laga mat :)


Nu ska jag krypa ner med min darling, imorgon väntar morgonsim och solariet. Bäst att passa på innan dom förbjuds helt, solarierna alltså, eller? :P
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0