Hej igen!

Har en dator som brakar ihop vilken sekund som helst så bloggen och allt annat jag gör via den hamnar lite åt sidan. Igårkväll knäpptes den av av sig själv sen ville den inte vara med nå mer! Vi får se hur länge den vill ikväll..

Gårdagen var ialf lyckad! Jag fick det jag skulle ha gjort gjort och sådär. Bakade en massa så nu är jag i stort sett redo att fylla år! Däremellan bulljäsningar och snickerskakor hann jag med en liten promenad och ett träningspass på Rehab med tjejerna, härligt! Det behövdes kan jag säga.. För den enda nackdelen med att jag bakade klart igår är att jag vill äta upp allt idag! Fy vad jag älskar att fika!

Har haft en riktigt bra dag idag, trots "fuldag", haha. Jobbet gick kanon och det är så roligt! Jag och Lena är ensamma några dagar nu och det sporrar en extra mycket att göra bra ifrån sig! Vi är ett himla bra team :)
När jag kom hem var jag bra trött så jag slötittade på tv till jag fick ett ryck för ett tag sedan och gick ut o gick medans Danne fortfarande var på match! Rastlös så det bara spratt i kroppen då är det så skönt att gå ut på en rask promenad i vinterlandet och få göra av med lite energi!

Energin tog helt plötsligt tvärslut, kom på att jag måste diska... :P Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0