Fjällenfeeling

"Morgonpromenad" på en timme, check! Fy så härligt det var ute idag, lagomma grader och solsken! Precis som det ska vara! Skulle inte sitta fel med en tripp till fjällen nu känner jag, fy vad jag längtar dit! Till varm oboy, välgrillad korv med bröd, skoter&skidåkning, mys i stugan och en stekande sol! Det är såna här dagar som får en att älska vintern!




Haha den här bilden är för kul! Erik och Filip har allsång med Björn Rosenström, de kan varända liten text! Danne pluppar i iPoden i öronen...





Kommentarer
Skrivet av: martina

Evelina L är du :) alltså, sara näslund skulle sy upp en klänning till mig till småstadsliv premiären men jag bangade efter jag hade skrivit det där inlägget, för du vet, jag och klänningar? njaaa. så det får bli något annat snyggt istället! du får gärna komma med tips ändå :)

Datum: 2010-02-07 Klockslag: 20:51:32
Bloggadress: http://varldensminstablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0