Två bekymmer

1, mina skinnhandskar är spårlöst försvunna! De är svarta, har dragkedjor upptill och dekorativa sömmar på handen. Från Björn Borg. Om jag glömt dem hos någon så hör av er, de försvann i Lördags eller Söndags. Saknar dem jättemycket!

2, problemet är att jag inte har någon mobil då den alldeles nyss tvärdog! Så hör av er till Danne eller ring hem angående handskarna. Mika, du och jag har ju lika, du kan inte ha fått med dig dem hem ifrån mig i Söndags? Bara en tanke, kan ju inte slänga iväg ett sms och fråga heller ju.. Och mobilen ska jag lämna in på lagning, värdelöst. Får leta fram någon gammal att ha så länge, hoppas jag hittar någon som funkar bara.

Sådär, nu har jag lättat mitt hjärta nog för idag. Nu ska jag mysa ner i soffan och äta lite dillchips med min snygging!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0