Onsdag

Känns såklart som att det är tisdag idag för mig eftersom att man kan säga att veckan började en dag senare. Och jag klagar inte, desto fortare går det till det är helg igen!

Idag gick jag raka spåret hem till sväres efter jobbet eftersom Anders fyller 40 idag, Grattis! Där var släkt och vänner och det bjöds på smörgåstårta och fika, mumsigt! Hängde kvar en stund och fjamsade med Lena och Frida som vanligt ;) Sedan drog jag med Frida ut på en kvällspromenad i rask takt på 40 minuter, det gjorde susen! Kan ju hoppas att man förbrännde smörgåstårtan ialf :P

Imorse hade jag värsta sovmorgonen, började 12 och sov ända till halv 10 då Daniel ringde hem från jobbet och var orolig att jag inte hade vaknat, hihi :) Vill få ordning på min hy, tittar man noga tycker jag att jag börjar få påsar under ögonen, och jag får ju skylla mig själv så dåligt som jag sover. Vill ha ren, strålande och fräsch hy! Funderar på att gå till Lotta och göra en härlig ansiktsbehandling eller nått, det vore ju underbart. Porrensning kanske? Nån som testat? Det värsta är att jag hoppas på mirakel redan efter första gången, vilket ju aldrig lär hända. Lillevi, du har ingen manick att låna ut förresten? ;) På tal och hy och sömn så är det kanske bäst jag börjar göra kväller nu..
Godnatt!



Kommentarer
Skrivet av: Anonym

mary kay!

Datum: 2009-11-12 Klockslag: 09:38:00
Skrivet av: Anonym

Klart jag har bara att komma!!!!!nuuuuuuuu för du vill väl ha de bästa OCH de snabbaste????

Datum: 2009-11-12 Klockslag: 12:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0